تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۹:۳۵
کد خبر : 1935

خیز بلند بسکتبال خوزستان برای بازگشت به لیگ برتر/ حمایت استاندار در دیدار با حامد حدادی

خیز بلند بسکتبال خوزستان برای بازگشت به لیگ برتر/ حمایت استاندار در دیدار با حامد حدادی
استاندار خوزستان در دیدار با حامد حدادی اسطوره بسکتبال ایران و مسوولان ورزش استان قول مساعدت داد که حمایت‌های لازم را برای تیم‌داری بسکتبال اهواز در لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری آوای 365 :

در جلسه‌ای که روز شنبه ۳۰ خرداد با هدف احیای جایگاه بسکتبال خوزستان و زمینه‌سازی برای حضور قدرتمند یک تیم از کلان‌شهر اهواز در لیگ‌های کشوری در دفتر استاندار برگزار شد، گام‌های مؤثری برای حل یکی از چالش‌های اصلی ورزش استان برداشته شد.

در این نشست که با حضور سید محمدرضا موالی‌زاده، استاندار خوزستان، حمید بنی تمیم، مدیرکل ورزش و جوانان استان، محسن روشن ضمیر، رییس هیئت بسکتبال استان خوزستان و اسطوره تکرارنشدنی بسکتبال ایران، حامد حدادی برگزار شد، راهکارهای جذب اسپانسر و حمایت‌های لازم برای حضور یک تیم شایسته از مرکز استان در لیگ کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.