تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۹:۴۱
کد خبر : 1938

قرارداد جمع‌آوری ۸ حلقه فلر نفتی اهواز با یک شرکت چینی منعقد شد

استاندار خوزستان: ۳۹ میلیون فوت مکعب گاز فلر طی ۱۰ ماه جمع‌آوری می‌شود

استاندار خوزستان: ۳۹ میلیون فوت مکعب گاز فلر طی ۱۰ ماه جمع‌آوری می‌شود
 استاندار خوزستان از انعقاد قرارداد جمع‌آوری هشت حلقه فلر نفتی در اطراف اهواز با همکاری یک شرکت چینی و مناطق نفت‌خیز جنوب خبر داد و گفت: این پروژه با ظرفیت ۳۹ میلیون فوت مکعب، ظرف مدت حدود ۱۰ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 به گزارش پایگاه خبری آوای 365 به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، سید محمدرضا موالی‌زاده، روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ در حاشیه جلسه با مدیران این شرکت چینی گفت: امروز جلسه‌ای با جمعی از فعالان حوزه جمع‌آوری فلرهای نفتی از یک شرکت چینی داشتیم که یکی از شرکت‌های بسیار معتبر در این زمینه است.

استاندار خوزستان با اشاره به جزئیات این پروژه زیست‌محیطی افزود: قرار است انشاءالله هشت حلقه از فلرهای نفتی در اطراف میدان نفتی اهواز به ظرفیت ۳۹ میلیون فوت مکعب، ظرف مدت حدود ۱۰ ماه جمع‌آوری شود.

موالی‌زاده این اقدام را گامی مهم در جهت کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی در استان دانست و تصریح کرد: این کار با همکاری مناطق نفت‌خیز جنوب انجام خواهد شد و مجموعه اقدامات لازم برای کلید خوردن هرچه سریع‌تر این پروژه را دنبال خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن این طرح، گام مؤثری در مسیر کاستن از آلاینده‌های زیست‌محیطی و بهبود کیفیت هوای کلان‌شهر اهواز برداشته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.