اسرائیل از حمله هوایی به لبنان خبر داد

در حالی که آمریکا طبق بند اول تفاهمنامه با ایران متعهد به «پایان فوری جنگ در لبنان» است، رژیم صهیونیستی از حمله به بلندیهای «علی الطاهر» خبر داد.
پایگاه خبری آوای 365 به نقل از گروه بینالملل خبرگزاری فارس؛ طبق ادعای سخنگوی ارتش اسرائیل، نیروی هوایی «به دو تروریست مسلح حزبالله در منطقه کوه علی طاهر در جنوب لبنان که تهدیدی برای نیروهای (اشغالگر اسرائیلی) بودند، حمله کرد.»
تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه خاک لبنان در شرایطی انجام شده که آمریکا در تفاهمنامه با ایران متعهد به «پایان فوری و دائمی جنگ در لبنان» شده است.
مقامات ارشد کابینه بنیامین نتانیاهو در روزهای اخیر بارها مدعی شدهاند که حضور اشغالگرانه اسرائیل در لبنان ادامه خواهد داد.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی آویخای ادرعی درباره تجاوز امروز مدعی شد که ارتش این رژیم «دو خرابکار مسلح حزبالله» را در بلندیهای علی الطاهر رویت کرد.وی گفت که آنها، «تهدیدی برای نیروهای ما در منطقه امنیتی (لبنان) بودند.ادرعی افزود: «پس از شناسایی تروریستها، نیروی هوایی و نیروهای میدانی بلافاصله آنها را هدف قرار دادند تا تهدید را خنثی کنند.»
برچسب ها :سخنگوی ارتش اسرائیل
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.





ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0