تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۹:۴۵
کد خبر : 1941

دکتر موالی‌زاده: گمرک چذابه ۲۴ ساعته می‌شود

ورود کالای همراه مسافر از پایانه‌های شلمچه و چذابه با دستور استاندار خوزستان آزاد شد

ورود کالای همراه مسافر از پایانه‌های شلمچه و چذابه با دستور استاندار خوزستان آزاد شد
 استاندار خوزستان از برنامه‌های توسعه‌ای گسترده برای پایانه مرزی چذابه شامل ۲۴ ساعته شدن گمرک، راه‌اندازی بازارچه مرزی و تسری قوانین کالای همراه مسافر شلمچه به این مرز خبر داد.

 

 به گزارش پایگاه خبری آوای 365 روابط عمومی استانداری خوزستان، سید محمدرضا موالی‌زاده، روز دوشنبه 1 تیر 1405 در حاشیه جلسه حمل و نقل جاده‌ای که در پایانه مرزی چذابه برگزار شد، گفت: خوشبختانه فعالیت‌های بسیار خوبی در پایانه مرزی چذابه صورت گرفته و ما باید تلاش کنیم که اینجا به پایانه‌ای قابل توجه تبدیل شود که هم امر صادرات و هم امر واردات از اینجا رونق قابل توجهی داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.