دکتر موالیزاده: گمرک چذابه ۲۴ ساعته میشود
ورود کالای همراه مسافر از پایانههای شلمچه و چذابه با دستور استاندار خوزستان آزاد شد

استاندار خوزستان از برنامههای توسعهای گسترده برای پایانه مرزی چذابه شامل ۲۴ ساعته شدن گمرک، راهاندازی بازارچه مرزی و تسری قوانین کالای همراه مسافر شلمچه به این مرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای 365 روابط عمومی استانداری خوزستان، سید محمدرضا موالیزاده، روز دوشنبه 1 تیر 1405 در حاشیه جلسه حمل و نقل جادهای که در پایانه مرزی چذابه برگزار شد، گفت: خوشبختانه فعالیتهای بسیار خوبی در پایانه مرزی چذابه صورت گرفته و ما باید تلاش کنیم که اینجا به پایانهای قابل توجه تبدیل شود که هم امر صادرات و هم امر واردات از اینجا رونق قابل توجهی داشته باشد.
برچسب ها :استانداری خوزستان ، گمرک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.





ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0