تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۴:۲۵
کد خبر : 1954

شرکت خدمات انفورماتیک:

دلیل قطع خدمات مبتنی بر کارت بانک‌ها اعلام شد

دلیل قطع خدمات مبتنی بر کارت بانک‌ها اعلام شد
برای حفاظت از دارایی‌ مشتریان، خدمات کارت بانک‌ها از دسترس خارج شد

درپی بروز اختلال مجدد در برخی سامانه‌ها و خدمات بانکی کشور، شرکت خدمات انفورماتیک به‌منظور پیشگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز و صیانت از امنیت داده‌ها و دارایی‌های مشتریان، ارائه خدمات مبتنی بر کارت را به صورت موقت از دسترس خارج کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای 365 ، طبق اعلام کاربران  و مشتریان بانک‌ها، از صبح امروز مجدداً برخی سامانه‌ها و خدمات بانکی کشور با اختلال و کندی مواجه شده‌ است و برخی کاربران از بروز مشکل در انجام تراکنش‌ها، دسترسی به خدمات آنلاین و برخی درگاه‌های بانکی خبر داده‌اند.

شرکت خدمات انفورماتیک: در پی بروز برخی اختلالات در سامانه‌های کارت‌محور بانک‌های ملی، صادرات و تجارت که ناشی از حملات سایبری گزارش شده است، بدین‌وسیله به استحضار مشتریان گرامی و هم‌وطنان عزیز می‌رساند، شرکت خدمات انفورماتیک به‌منظور پیشگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز و صیانت از امنیت داده‌ها و دارایی‌های مشتریان، در حال حاضر ارائه خدمات مبتنی بر کارت را به صورت موقت از دسترس خارج کرده است.

تیم‌های فنی و متخصصان امنیت سایبری در حال رفع اختلالات ایجادشده هستند تا امکان بهره‌برداری دوباره از خدمات فراهم شود.

ضمن عرض پوزش بابت وقفه پیش‌آمده در انجام امور بانکی، از تمام کاربران و مشتریان تقاضا می‌شود ضمن حفظ صبوری و شکیبایی، اخبار و اطلاعات تکمیلی در خصوص زمان بازگشت به وضعیت عادی را صرفاً از طریق درگاه‌های اطلاع‌رسانی رسمی و مراجع ذی‌صلاح پیگیری کنند.

اطمینان می‌دهیم تمام تلاش مجموعه بر این است که با بهره‌گیری از حداکثر توان فنی، این اختلالات در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود».

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.