یادداشت به قلم عبدالحمید عبائی حسنی
وقتی دلار پایین میآید، چرا خودرو گرانتر میشود؟اعتراض جامعه بازنشستگان و کارگران به افزایش غیرمنطقی قیمت خودرو؛ چرا با وجود ریزش نرخ دلار، محصولات ایرانخودرو گرانتر شد؟
اعتراض جامعه بازنشستگان و کارگران به افزایش غیرمنطقی قیمت خودرو؛ چرا با وجود ریزش نرخ دلار، محصولات ایرانخودرو گرانتر شد؟ آیا قرار است رؤیای داشتن یک خودروی ساده نیز از کارگران و بازنشستگان این سرزمین گرفته شود؟




