روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب :
آغاز برگزاری دورههای حضوری مجتمع آموزش فنون اهواز با هدف توانمندسازی سرمایه انسانی صنعت نفت
رئیس مجتمع آموزش فنون اهواز از آغاز برگزاری دورههای حضوری این مرکز در سال جاری خبر داد و گفت: این دورهها با هدف ارتقای دانش، مهارت و توانمندسازی سرمایه انسانی صنعت نفت و در پاسخ به نیازهای تخصصی واحدهای عملیاتی و ستادی برگزار میشود.
به گزارش پایگاه خبری آوای 365 روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، تورج هرمزی با تأکید بر جایگاه راهبردی آموزش در توسعه منابع انسانی و پایداری تولید اظهار کرد: دورههای حضوری مجتمع آموزش فنون اهواز در پنج گروه آموزشی شامل نفت و گاز، فنی و تخصصی، HSE، مدیریت و عمومی و همچنین کامپیوتر برنامهریزی شده و اجرای آنها مطابق نیازسنجیهای آموزشی شرکتهای تابعه و واحدهای مختلف عملیاتی در حال انجام است.
وی افزود: مجتمع آموزش فنون اهواز بهعنوان یکی از مراکز تخصصی و باسابقه آموزش صنعت نفت، با بهرهگیری از اساتید مجرب، امکانات آموزشی و کارگاهی مناسب و طراحی برنامههای آموزشی مبتنی بر نیازهای روز صنعت، نقش مؤثری در ارتقای شایستگیهای حرفهای، توسعه مهارتهای تخصصی و افزایش بهرهوری نیروی انسانی ایفا میکند.
رئیس مجتمع آموزش فنون اهواز تصریح کرد: سرمایهگذاری در حوزه آموزش و توسعه کارکنان، یکی از مهمترین عوامل ارتقای عملکرد سازمانی و تضمین تداوم موفقیت صنعت نفت است و این مجتمع تلاش دارد با ارائه آموزشهای کاربردی و بهروز، زمینه رشد و توانمندسازی هرچه بیشتر کارکنان را فراهم سازد.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.





ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0