روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان :
ثبت ركورد ۱۸۶۴ نفرساعت آموزش تخصصی در هفته چهارم خردادماه؛ گام بلند پتروشیمی مسجدسلیمان در توسعه سرمایه انسانی

به گزارش پایگاه خبری آوای 365 ، در راستای راهبرد کلان این شرکت مبنی بر توانمندسازی نیروی انسانی و ارتقای بهرهوری سازمانی، دورههای آموزشی متنوعی در هفته چهارم خردادماه ۱۴۰۵ برگزار شد. این دورههای آموزشی که با هدف بهروزرسانی دانش تخصصی و تقویت مهارتهای فردی و سازمانی کارکنان طراحی شده است، طیفی از مباحث مدیریتی،
بر اساس این گزارش، در گام نخست و با هدف بهینهسازی فرآیندهای عملیاتی، دوره «مدیریت مصرف انرژی» با تدریس استاد احمدرضا سجادی طی روزهای ۲۴ تا ۲۶ خردادماه برگزار گردید که در این دوره ۱۲ ساعته، ۹۴ نفر از کارکنان با مجموع ۱۱۲۸ نفرساعت آموزش شرکت کردند. در ادامه برنامههای آموزشی هفته پایانی خردادماه، در تاریخ ۲۷ خردادماه نیز چهار دوره تخصصی دیگر برگزار شد. در حوزه تابآوری و توسعه فردی، دوره «تابآوری» با تدریس یونس علیخانی با حضور ۹۴ نفر و ثبت ۳۷۶ نفرساعت آموزش و دوره «مدیریت تروما» با تدریس مژگان شریفان با حضور ۲۷ نفر و ثبت ۱۰۸ نفرساعت آموزش برگزار گردید. همچنین در همین تاریخ و برای ارتقای مهارتهای بینفردی کارکنان، دورههای «شنود مؤثر» با هدایت حسین محیالدین شیخالاسلامی و «رفتار سازمانی و مهارتهای برقراری ارتباط مؤثر» با تدریس حمید رضازاده گلی، به ترتیب با ۸۸ و ۱۶۴ نفرساعت آموزش اجرا شد.
مدیریت توسعه پایدار، آموزش و بینالملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان ضمن تقدیر از استقبال کارکنان و تلاش اساتید، برگزاری این دورهها را بخشی از برنامههای مدون توسعه سرمایه انسانی دانسته و بر تداوم این مسیر در جهت تعالی سازمانی و توسعه پایدار، افزایش سطح دانش فنی و ارتقای فرهنگ بهرهوری در تمامی سطوح تأکید کرد. ثبت موفق ۱۸۶۴ نفرساعت آموزش در یک هفته، گواهی بر عزم جدی این مجموعه برای دستیابی به استانداردهای نوین آموزشی در صنعت پتروشیمی کشور است.

- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.





ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0